Nidji - Lagu Cinta


LYRIC ENGLISH TRANSLATION
Kau datang padaku
Memilihku untuk jadi cinta sejatimu
Yang akan menjagamu selalu

Kau sempurnakan hidupku
Sejak pertama bertemu
Dengan tatapanmu, aku langsung tahu
Kucinta padamu

Dan bila aku jauh
Kuharap kau selalu merindukan diriku
Karena kau selalu di hatiku

Kau sempurnakan hidupku
Sejak pertama bertemu
Dengan tatapanmu, aku langsung tahu
Kucinta padamu

Dan bila kamu bersedih
Ku kan selalu menghiburmu
Kupegang tanganmu dan dengan caraku
Kubilang "I love you"

Lagu ini tercipta untukmu
Sebagai tanda bahwa aku cinta padamu
Aku butuh dirimu
Kaulah segalanya untukku

Kau sempurnakan hidupku
Sejak pertama bertemu
Dengan tatapanmu, aku langsung tahu
Kucinta padamu

Dan bila kamu bersedih
Ku kan selalu menghiburmu
Kupegang tanganmu dan dengan caraku
Kubilang "I love you"

Dengan tatapanmu, aku langsung tahu
I love you Aisyah*
You came to me
Chose me to be your true love
Who'll always protect you

You've completed my life
From the first time we met
With your gaze, I immediately know
I love you

And if I'm far away
I hope you'll always miss me
Because you'll always be in my heart

You've completed my life
From the first time we met
With your gaze, I immediately know
I love you

And if you're sad
I'll always comfort you
I'll hold your hand and with my way
I'll say "I love you"

This song is made for you
As sign that I love you
I need you
You're everything to me

You've completed my life
From the first time we met
With your gaze, I immediately know
I love you

And if you're sad
I'll always comfort you
I'll hold your hand and with my way
I'll say "I love you"

With your gaze, I immediately know
I love you Aisyah*




*Aisyah (from Arabic: عائشة‎ [ʕaːʔiʃa] also spelled A'isha or Aisha. "She who lives"), is Giring's daughter. (Giring Ganesha Djumaryo, the vocalist of Nidji)

No comments:

Post a Comment