Firly - Get U Back


LYRIC

Bukan sekali ini aku melihat
Bukan dua-tiga kali kudengar
Dirimu, dirinya, semua
Every little thing 'bout you

Sehebat-hebatnya kamu menghindar
Sedalam-dalamnya kamu sembunyi
Di sini, di sana, di manapun
I will find you girl, girl, girl

Inikah caramu? Inikah yang kau mau?
Aku takkan tinggal diam melihatmu dengannya

Aku pasti kan mendapatkanmu
Aku pasti merebut dirimu
Aku pasti kan mendapatkanmu
Tak ada yang dapat menahanku

Aku pasti kan mendapatkanmu
Aku pasti merebut dirimu
Aku pasti kan mendapatkanmu
Tak ada yang dapat menahanku
(I will get u back my girl)

(Watch me...)

Bukan sekali ini aku melihat
Bukan dua-tiga kali kudengar
Dirimu, dirinya, semua
Every little thing 'bout you

Sehebat-hebatnya kamu menghindar
Sedalam-dalamnya kamu sembunyi
Di sini, di sana, di manapun
I will find you girl, girl, girl

Inikah caramu? Inikah yang kau mau?
Aku takkan tinggal diam melihatmu dengannya

Aku pasti kan mendapatkanmu
Aku pasti merebut dirimu
Aku pasti kan mendapatkanmu
Tak ada yang dapat menahanku
(I will get u back my girl)

Aku pasti kan mendapatkanmu
Aku pasti merebut dirimu
Aku pasti kan mendapatkanmu
Tak ada yang dapat menahanku

(I'm Firly)
ENGLISH TRANSLATION

Not just this once, I see
Not just two or three times, I hear
You, him, everything
Every little thing 'bout you

No matter how good you can avoid
No matter how deep you can hide
Here, there, everywhere
I will find you girl, girl, girl

Is this your way? Is this what you want?
I won't stand aside when you're with him

I will definitely get you
I definitely snatch you
I will definitely get you
Nothing can stop me

I will definitely get you
I definitely snatch you
I will definitely get you
Nothing can stop me
(I will get u back my girl)

(Watch me...)

Not just this once, I see
Not just two or three times, I hear
You, him, everything
Every little thing 'bout you

No matter how good you can avoid
No matter how deep you can hide
Here, there, everywhere
I will find you girl, girl, girl

Is this your way? Is this what you want?
I won't stand aside when you're with him

I will definitely get you
I definitely snatch you
I will definitely get you
Nothing can stop me
(I will get u back my girl)

I will definitely get you
I definitely snatch you
I will definitely get you
Nothing can stop me

(I'm Firly)




No comments:

Post a Comment